Programos tikslai:
- Ugdyti vaikų bendrąsias ir dalykines kompetencijas ir stiprinti praktinius gebėjimus STEAM mokslų srityse.
- Formuoti vaikų gebėjimą kompleksiškai tyrinėti ir pažinti tikrovės reiškinius, spręsti problemas remiantis gamtos mokslų, matematikos, technologijų ir inžinerijos žiniomis.
Programos uždaviniai:
- Skatinti vaikų domėjimąsi gamtos mokslais ir mokyti pritaikyti jau turimas žinias ir gebėjimus sprendžiant praktines problemas artimiausioje aplinkoje.
- Supažindinti su tyrimo metodika, kuri apims stebėjimą, klausimų kėlimą, tyrimo planavimą, eksperimento rezultatų lyginimą su panašių tyrimų išvadomis, atsakymų formulavimą ir viešinimą.
- Sudaryti sąlygas vaikams savarankiškai atlikti paprastus stebėjimus ir bandymus gamtos laboratorijoje, išsiaiškinti, kodėl ir kokios medžiagų savybės lemia jų būvį.
- Ugdyti ekologinę ir pagarbią elgseną, organizuojant veiklas klube „Eureka“, kūrybinėse dirbtuvėse, sporto klube.
- Supažindinti vaikus su programavimo pagrindais ir IKT įrankių teikiamomis galimybėmis tiriamajai ir kūrybinei raiškai.